ستاره درخشان زندگیم امیر مهدیستاره درخشان زندگیم امیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره های زندگی من

نامه ای به مقصد بهشت

1393/2/1 1:16
نویسنده : مامان گلم
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر مهربانم

آدرسی دقیقیت رو نمی دانم

که نامه ام را به دستان پرمهرت برسانم

نمی دانم در کدامین قسمت بهشت زندگی می کنی

چهارده سال است که روی ماهت رو ندیدم

و دلم برای دیدن چهره پرنورت تنگ است  تنگ تنگ 

یقین دارم جایت خوب است

هنوز مردمان این دیار حرفشان حرف مهربانی توست

دوستتت دارم دوستت دارم دوستت دارم

هنوز با یادآوری خاطراتت آرامش می گیرم

حیف و صد حیف که رفتی 

و مرا تنها گذاشتی

اما اثر خوبیهایت، دعاهایت هنوز

در زندگیم جاریست

روزی نیست که یادت نکنم

تو همه هستی من بودی

کجایی؟

زیر سایه کدامین بید در حال استراحتی؟

آنجا چه می کنی؟

آنجا هم با همه مهربانی

مهمانی میدهی

ای مهربانترین میزبان طایفه

اقوام هنوز تمجید خوبیهایت را می کنند

و برای نبودنت آه می کشند

کجایی؟

حال مرا بپرسی می گویم 

خوبم

اما تو باور نکن 

 

 

 

با دعاهای خودت مادری دیگر 

پا به زندگیم گذاشت

که دست کمی از خودت ندارد 

مهربان و دوست داشتنی است

یام هست به حضرت زهرا (س) علاقه عجیبی داشتی

و هر سال روز میلاد بانو

یه آش نذری میدادی

و میگفتی برای سلامتی بچه هام

اما ما برای سلامتی قلب تو کاری از دستمون برنیومد

و تو رفتی . . . 

و بچه هات مودندند

و خوشبخت شدند به آبروی بانو

 

هزاران بوسه تقدیم به روی ماهت

روزت مبارک

آرامشت را بر هم نمی زنم

خداحافظ مادرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

دعایم کن که محتاج دعاتم مادررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

منصوره مامان زهره
2 اردیبهشت 93 10:29
نه تنها اقوام که خیلی های دیگه هنوز از خوبیهاش یاد می کنن! خدا رحمتش کنه! قلب بی اندازه مهربونی داشت که محبتش هنوز تو دل همه مون جاریه! مطمئنم جاش خوبه! یادش بخیر خاطرات خوش بچگیم سرشار از بودنشه! خدا رحمتش کنه بچه هاش رو جوری تربیت کرد که از خوبی زبان زد خاص و عام اند. خدا همه تون رو برای هم حفظ کنه خاله جون
محمود
5 اردیبهشت 93 10:42
خدایش رحمت کند انشالله
مامان باران
7 اردیبهشت 93 1:06
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم خدا رحمت کنه مادر مهربونتونو امیدوارم سایتون سالهای سال رو سر بچه هاتون باشه به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
حسنامامان ایلیا
8 اردیبهشت 93 11:55
خدا رحمتش کند من نیز مانند تو دلتنگشیم
مامان ضحی
25 مرداد 93 19:04
روحش شاد وهمنشین حضرت زهرا باشن ماهم همیشه یه بادشیم