ستاره درخشان زندگیم امیر مهدیستاره درخشان زندگیم امیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ستاره های زندگی من

اولین همایش سه ساله ها

1391/11/27 0:17
نویسنده : مامان گلم
206 بازدید
اشتراک گذاری

 روزشهادت خانم رقیه (س) من و تو به همایش رفتیم. از قبل بهت قول داده بودم  میریم همایش .اما اون روز منصرف شدم . چشمای نازت شروع به باریدن کردن و گفتی باید منو همایش ببری در حالیکه اصلا نمی دانستی همایش چیست؟ و برای کیست؟ اینقدر از من سوال کردی . . .

  • چرا همایش گرفتن؟
  • رقیه (س) کیه؟
  • چرا باباشو شهید کردن؟
  • چرا گوشواره ها شو کشیدن؟
  • چرا موهاشو کشیدن؟سه ساله من در همایش سه ساله ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منصوره
12 دی 91 14:32
سلام خاله جون، وبلاگتو دیدم غافلگیر شدم، دلم براتون تنگ شده، امیر و فاطمه رو ببوس
مامان ضحی
19 دی 91 1:17
سلام جالب بود موفق باشی.
منصوره
22 دی 91 17:11
سلام عزیزم پس کجایی؟ چقدر دیر به دیر مطلب میذاری؟