ستاره درخشان زندگیم امیر مهدیستاره درخشان زندگیم امیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ستاره های زندگی من

شیطون بلاهای خاله

1392/2/31 22:36
نویسنده : مامان گلم
368 بازدید
اشتراک گذاری

دیدیم مامانتون اینترنت وصل کن و وب آپ کن نیست ما دست به کار شدیم دیگه.

یه روز امیرمهدی و فاطمه جون اومدن پیش ضحی جون کلی باهم بازی کردن و خوش گذروندن چند روز قبل از عید بود.

خنده زورکی که میگن اینه ها:

 ضحی خانم هم تا دید بچه ها سوار اسبش شدن پرید...

24 اسفند هم تولد ایلیا جون بود و جمع بچه ها جمع:

اینم عکسای قشنگ یه روز شاد توی دهبکری ایام عید:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فاطمه ناناز
1 خرداد 92 8:09

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
دلم براشون تنگ شده
خیلی با نمک شدن...


سوری مامان زهره
1 خرداد 92 8:24
خنده های به شدت زورکی!


سوری مامان زهره
1 خرداد 92 8:25
این ننو پاره نشد اینا اینجوری چپیدن توش؟


نه عزیزم
حسنا
2 خرداد 92 0:31
عکس اولی خیلی باحال شده شبهت ببینید نامردا رمز را برای من به من بگید تا منم وبشو اپ کنم
سوری مامان زهره
21 خرداد 92 10:44
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااله