ستاره درخشان زندگیم امیر مهدیستاره درخشان زندگیم امیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره های زندگی من

عاشق گوسفند

1392/11/12 2:05
نویسنده : مامان گلم
736 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیرین من علاقه عجیبی به گوسفند داره.جدیدا درخواست هاش زیاد شدن از جمله :

خریدن فنچ

خریدن بره کوچولو

خریدن کبوتر

من بهش قول دادم یکی از این سه تا رو براش بگیرم. امروز خانوادگی به باغ خواهری اینا رفتیم و امیر کلی عشق بازی کرد.یه بره کوچولو قیمت کرد و من به شوخی گفتم قیمش صد هزار تومنه .شب قلکش رو باز کرد که بره رو بخره.

 

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسنا
13 بهمن 92 13:52
عزیزمی خاله جان قابل نداره
خاله نفیسه
15 بهمن 92 20:08
حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم*
منصوره مامان زهره
9 اسفند 92 16:33
قولش دادی باید بخری دیگه دو تا مرغ عشق خریدم.