ستاره درخشان زندگیم امیر مهدیستاره درخشان زندگیم امیر مهدی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره های زندگی من

احوالات امیر مهدی

1392/11/14 20:45
نویسنده : مامان گلم
523 بازدید
اشتراک گذاری

من :پسرم بهت افتخار می کنم.

امیر مهدی : یه هورا بزرگی برام بکش.

 

 

امیر : من از روی مزار مشک بردارم.

من : نه

امیر : جاش یه فاتحه می خونم.

 

 

امیر : یه موش برام می خری 

من : از کجا

امیر : خراجی ها

من : حراجی ها

امیر : نه خراجی

من : بعد از کلی فکر کردن گفتم : خرازی 

گفت : آره

 


مامان جون : امیر نچرخ، سرم گیچ میره

امیر : چطوره که من می چرخم ،سره شما گیج میره

 

 

امیر : خودمون چند تا خونه داریم

من : برا چی؟

امیر : وقتی تو و بابا مردین ،خونه ها میشن مال من و فاطمه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمود
15 بهمن 92 20:10
دلت را جایی حوالی خدا چهار میخه کن تا با رفتن این و آن نرود...
منصوره مامان زهره
9 اسفند 92 16:31
خاله کارت در اومد از الان به فکر ارث و میراثه! راستی عکسای این پستا کووووووووو؟